DIENSTEN

Pret-a-Pantry is uw luxe organizer aan huis. We toveren iedere ruimte om tot een georganiseerde en stijlvolle plek, of het nou gaat om kledingkasten, babykamers, kantoren, etc. Zullen wij één ruimte voor u organisen, of de volledige inhuizing voor u realiseren na een verhuizing? Wij stemmen onze dienstverlening af op uw wensen en behoeftes! 

PRET YOUR HOME

Professionele organizers aan huis

Een druk sociaal leven, een uitdagende baan en een dynamisch gezinsleven. Wij snappen dat niet iedereen tijd en zin heeft om in het weekend de voorraadkast uit te pluizen of de kleedkamer opnieuw in te richten. Juist dit is wat wij het liefste doen en als geen ander kunnen!

Wilt u meerdere ruimtes in één keer aan laten pakken, of zullen we beginnen met één ruimte? Wilt u dat wij gebruik maken van duurzame producten of moet het vooral zo functioneel mogelijk? Wij bespreken de mogelijkheden graag met u.

Benieuwd hoe wij tijdens de uitvoering van onze werkzaamheden aan huis te werk gaan? Bekijk dan onze werkwijze.

Investering

De investering in de dienstverlening van Pret-a-Pantry is vanaf  €75,00 per uur. Kosten voor opbergoplossingen en voorraad zijn gebaseerd op budget en voorkeur van de klant en worden direct doorberekend. 

Woont u in België? Wij informeren u graag over onze tarieven. 

*Amsterdam-Zuid, Noord-Holland

ORGANIZING YOUR NEW HOME

Laat pret uw woning inhuizen

Verhuizen kan een stressvolle tijd zijn waarbij u veel ballen tegelijkertijd in de lucht moet houden. Laat Pret u helpen! Wij hebben veel ervaring op het gebied van verhuizingen en het organizen van uw huisraad tijdens deze drukke periode. 

Voorafgaand aan de verhuizing komen wij langs en bekijken samen met u kritisch de spullen van uw huisraad. Want niets is zo nutteloos als het verhuizen van spullen die u toch niet gebruikt. U verhuist de spullen naar de nieuwe woning, waar u de dozen ingepakt laat staan. Wij pakken vervolgens de dozen uit en organizen deze. Zo heeft u direct een georganiseerd en stijlvol huis, en kunt u optimaal genieten van uw nieuwe woning! 

Werkwijze

Voorafgaand aan de verhuizing komen wij langs en bekijken samen met u kritisch de spullen van uw huisraad. Want niets is zo nutteloos als het verhuizen van spullen die u toch niet gebruikt. U verhuist de spullen naar de nieuwe woning, waar u de dozen ingepakt laat staan. Wij pakken vervolgens de dozen uit en organizen deze. Zo heeft u direct een georganiseerd en stijlvol huis, en kunt u optimaal genieten van uw nieuwe woning! 

Investering

De investering in de dienstverlening van Pret-a-Pantry is vanaf  €75,00 per uur. Kosten voor opbergoplossingen en voorraad zijn gebaseerd op budget en voorkeur van de klant en worden direct doorberekend. 

Woont u in België? Wij informeren u graag over onze tarieven. 

*Reeuwijk, Zuid-Holland

PRET IT YOURSELF

Virtuele hulp voor de doe-het-zelf organizer

Liever zelf aan de slag met organizen? Met onze virtuele dienst staan wij ook op afstand voor u klaar! Voor elke ruimte die u wilt organizen, zoals de keuken, de garage, de walk-in closet, noem het maar op. Onze professionele organizers staan voor u klaar en helpen u op weg met een projectplan én een online boodschappenlijstje. Zo kunt u gestructureerd en zelfverzekerd aan de slag! 

Werkwijze

Via FaceTime boekt u een consult met één van onze professionele organizers. Dit consult duurt ongeveer 30 minuten. Na het consult sturen wij u via e-mail een persoonlijk plan van aanpak en een online boodschappenlijstje. 

Investering

Het PRET it Yourself pakket is te boeken vanaf € 250 ex. btw en is afhankelijk van het aantal ruimtes waarvoor wij een plan zullen maken. 

*Zoeterwoude, Zuid-Holland

TOUCH-UP

We komen graag terug!

Een thuis is dynamisch. Eetpatronen passen zich aan, interesses veranderen, een gezin wordt groter of kleiner. En zo veranderd ook de opbergbehoefte. Als wij uw woning al een keer georganiseerd hebben, kunnen wij na verloop van tijd nog een keer langskomen voor een touch-up. Wij passen de opbergsystemen naar behoefte aan, organiseren alles weer en herlabelen waar nodig. Deze touch-up kan periodiek worden ingepland, of eenmalig door ons worden uitgevoerd. 

Investering

Een touch-up van een ruimte bieden wij aan tegen een gereduceerd tarief. We zijn namelijk al eens langs geweest om de ruimte te organisen, dus zullen minder voorbereidingstijd nodig hebben. Heeft u interesse in een touch-up? Neem dan contact op met uw organizer en we informeren u over de mogelijkheden!

Formbu Lade Organiser

*Laren, Utrecht

nl_NLDutch