KLANTENSERVICE

Hoe kunnen wij je helpen?

Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de blauwe knop. Als je de bestelling plaatst met je PRET-A-PANTRY-account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen. Geen account? Maak er dan één aan.

Dit doe je in PRET-A-PANTRY portaal. Annuleren kan alleen als je bestelling nog niet door ons is verwerkt. Is je bestelling al verwerkt? Dan kan je het item na ontvangst retourneren. Kosten om het item te retourneren zijn voor eigen rekening.

Kan je niet inloggen? Stuur een berichtje dat je je bestelling wilt annuleren, met het ordernummer, naar 0620994645.

Je bestelling wijzigen kan alleen als je bestelling nog niet door ons is verzonden. Stuur een berichtje dat je je bestelling wilt wijzigen, met het ordernummer, naar 0620994645.

U kunt uw aankoop betalen met iDEAL, credit card en Paypal. 

Ons rekeningnummer is NL19INGB0634 7267 30. Vermeld bij het betalen altijd je voor- en achternaam en ordernummer.

Zeker weten! Wanneer je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligd portaal. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding.

Onze logistiek partner ‘SO CLEVER’ verwerkt de bestellingen, pakt uw bestelling in en stuurt deze naar u op.  

De pakketten worden verstuurd via DHL.

Wij hanteren de verzendkosten van DHL. Binnen Nederland bedragen deze:
Pakket € 6,95

De verzendkosten via DHL binnen België en Duitsland bedragen:

Pakket € 9,95

Wij doen ons best om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en te versturen. Op maandag t/m donderdag voor 23:59 uur besteld (vrijdag tot 20:00 uur) is de volgende werkdag of zaterdag in huis.

Heeft u na 48 uur het pakketje nog niet ontvangen? Stuur dan een berichtje met je naam en het ordernummer, naar klantenservice@pret-a-pantry.nl.

U heeft het recht om de door PRET-A-PANTRY geleverde producten binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Wilt u een item retourneren? Stuur ons een e-mail, onder vermelding van uw naam en ordernummer info@pret-a-pantry.nl. De producten mogen niet gebruikt zijn alvorens deze te retourneren. De kosten van de retourzending zijn voor eigen risico. Wij zijn niet aansprakelijk voor het kwijtraken van de retourzending.

Vaak wel. Maar het is wel afhankelijk van de staat van je product. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd te retourneren.

Als er sprake is van schade door gebruik, dan bepalen we aan de hand van de staat van je product wat de waardevermindering is.

nl_NLDutch